Wednesday, April 13, 2011

Giveaway : RAGAM ANAKKU DALAM BERPANTANG

Saya join GA ni!

Saya masih ingat lagi dugaan dalam berpantang anak pertama saya (Safiyyah) dulu. Asyik menangis je dia terutama waktu malam. Ada sekali tu seharian saya tak tidur sebab Safiyyah melalak tak henti-henti. Mak saya pulak dah mula kerja..suami saya pulak buat attachment kat Penang. Tension sangat masa tu sampai tahap saya rasa nak biar je Safiyyah melalak..huhu. Saya pulak dah rasa nak pitam sebab tak tidur langsung.

Tak tahu apa yang tak kena dengan Safiyyah..nak kata kembung tak pulak, nak kata lapar pun tak juga sebab lepas dia menyusu pun dia melalak juga..huhu. Pastu ayah saya panggil ustaz datang ke rumah..tolong tengok-tengokkan apa yang tak kena dengan Safiyyah. Ustaz bagi air yang dibaca ayat-ayat suci dan suruh mandikan Safiyyah dengan air tu selama 3 hari berturut-turut. Alhamdulillah lepas tu baru dia ok..


Saya tag:
  1. Kak Izan
  2. Kak Fa10
  3. Kak Nida

Nak join klik SINI. Tarikh tutupnya: 11 April 2011

3 comments:

dilazfamily said...

salam.\
akak menang.
tengok nie
http://mamaqiscontest.blogspot.com/2011/04/pemenang-simple-2nd-giveaway-from-dilaz.html

chugie said...

salam.. sy dah cek and di terima!

good luck ye.

juanita said...

jom join

http://www.tetikusrusak.net/contest-birthday-party-paling-happening/