Saturday, December 18, 2010

Elhyatt Bizz Collections Giveaway

Saya join GA ni!



Produk yang dijual oleh Elhyatt Bizz Collections pilihan saya:

Jubah Sulam 2 lapis ala Princess! Cantik sangat jubah ni! Memang kena la dengan nama jubah tu. Macam jubah pengantin pun ye jugak. Dah la saya ni memang suka jubah, nak-nak yang cantik macam ni...'tergoda' dibuatnya..eheh. Tapi sayangnya...jubah ni tak sesuai untuk nursing (jubah ni jenis close front). Sejak ada anak, dah stop dah beli jubah sebab susah sangat nak jumpa jubah cantik yang sesuai untuk nursing :(. Andainya jubah ni open front, saya 'sambar' dah sehelai ^_^. Erk...tapi jubah ni pun dah sold out dah pun. Cantik...sebab tu cepat je sold out. Harap-harapnya Elhyatt Bizz Collections dapat la menambahkan koleksi jubah cantik-cantik yang sesuai untuk nursing :)


Lagi gambar-gambar jubah sulam 2 lapis ala princess (dapat cuci mata pun jadi la):

Cantik, kan jubah ni? Eii..geram sangat!


Kalau nak tengok produk-produk lain yang dijual di Elhyatt Bizz Collections, klik SINI ye


Saya nak tag GA ni pada:
  1. Ummi Hanie
  2. Ibu Dalila
  3. Shira

Nak join juga? Klik banner atas tu ye. Tarikh tutupnya: 18 Januari 2011

No comments: