Sunday, December 19, 2010

Wardah Ilmu 1st Giveaway

Saya join GA ni!


Syarat penyertaannya adalah seperti berikut:
1. Peserta giveaway ini mestilah follower blog ini ( kalau belum follow, sila2kanlah menjadi follower yer...)

2. Peserta juga perlu like halaman "Best Tupperware" (klik je link ini dan tekan butang like yer)

3. Anda perlu sediakan satu entri khas berkenaan giveaway di blog masing- masing. (copy paste entry saya ni pun takpe, cuma pastikan link syarat no.2 tu sama ye, nanti saya cek)

3. Tagkan entri ini kepada 5 orang rakan anda. (lebih pun takpe)

4. Tarikh tutup penyertaan ialah pada 31 Disember 2010

5. Sahkan penyertaan korang di ruangan komen, pastikan entri yang korang dah buat diberikan linknya terus. Senang skit saya nak menjenguknya..

Tiga orang peserta yang bertuah akan menerima HADIAH MISTERI....


Saya nak tag:
  1. Kak Nur
  2. Kakyong
  3. Kak Fa10
  4. Ibu Dalila
  5. Mamazakwan

Nak join juga klik banner ye

1 comment:

dieyna said...

tq... join contest dri jauh ye.. semoga berjaya k...